Страницы

შემაჯამებელი ტესტები




                                                       IX  კლასი
      შემაჯამებელი სამუშაი №                                                    ---  04/2014 წელი      (I ვარიანტი)
                                                      
მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------
მასწავლებლი  ---------------------------------------
                                                               აკაკი წერეთლი,  ,,კუდაბზიკეთი“

1.რით გამოირჩეოდნენ კუდაბზიკელები სხვა ქვეყნის მოქალაქეებისაგან?    (1 ქულა)
ა)არაფერი არ სწამდათ                       ბ)შრომისმოყვარენი იყვნენ
გ)არათუ დიდი ცხოველი,არამედ ჭიაღუაც დიდი რამ ეგონათ
2.რა მიაჩნია წმინდა გიორგის ,,კუდაბზიკეთის“ (საქართველოს) ნაკლად?    (1 ქულა)
ა)ძველის დაკარგვა,ახლის არქონა               ბ)ძველ-ახლის აღრევა
გ)ახალი პრიორიტეტი
3.რას უქადაგებს მკითხავი კუდაბზიკელებს    (1 ქულა)
ა)დაკარგულის დაბრუნებას      ბ)მტერ-მოყვარის გარჩევას
გ)საკუთარის დაცვას        დ)ღვთის შიშს
4.რომელი მინიშნებით ვამოწმებთ,რომ ,,კუდაბზიკეთი“საქარტველოს ალეგორიული სახეა?  (1 ქულა)
ა),,კუდაბზიკეთში’ ქართულად მღერიან      ბ),,კუდაბზიკეთში“ არჩევნები ტარდება
გ) ,,კუდაბზიკეთი’ ღვთისმშობლის წილხვედრი ქვეყანაა
5.როგორ მთავრდება მოთხრობა?     (1 ქულა)
ა)სევდიანად,ოღონდ ოპტიმისტურად     ბ)ირონიით, პესიმისტურად
გ)მკვახე სეძახილით             დ)ქვეყნის მიმარტ დაყვავებით
6. .გაიხსენეთ აკაკი წერეთლის ,,კუდაბზიკეთი“ და იმსჯელეთ :თქვენ როგორ ფიქრობთ,რა ეშველებათ კუდაბზკელებს?     (5 ქულა)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          
                                                                                                   IX  კლასი

      შემაჯამებელი სამუშაი №                                                     ---  04/2014 წელი       (IIვარიანტი)

                                                       

მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------

მასწავლებლი  ---------------------------------------


                                                                          რეზო ჭეიშვილის ,,ნობელი“

1.რით განისაზღვრებოდა ბუყნურში ვაჟკაცობა?    (1 ქულა)

ა)თოფის სროლით          ბ)ჭიდაობით

გ)დინამიტების აფეთქებით        დ)ცეკვა-თამაშით

2.რა განაპირობებს ,ავტორის თქმით,ბუყნურში დინამიტების სიუხვეს?     (1 ქულა)

ა)კრიმინალური მიდრეკილება       ბ)გზების მშენებლობის დროიდან შემორჩენილი მარაგი      გ)ქვანახშირის საბადოებისა და მაღაროების სიახლოვე

3.რით გასცდებოდა საქართველოს ბუყნურელების სახელი და დიდება,ბუყნურელებს  პატრონი რომ ჰყოლოდათ:      (1 ქულა)

ა)უხელო და უთითო მცხოვრებების რაოდენობით  

ბ)დინამიტის მოხმარებით

გ)სიმღერით

4.რა არის თხრობის მიზანი?    (1 ქულა)

ა)აბსურდში ჩაძირული სოფლის ტრაგიკომიკური სახის ჩვენება

ბ)თანამედროვე საზოგადოების კრიტიკა

გ)უკონტროლობის

5.ვინ იყო ალფრედ  ნობელი? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.  იმსჯელეთ თემაზე: ეკოლოგიური პრობლემების  ,,შემოქმედი“ თავად ადამიანია   (5 ქულა)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




                                                                      X  კლასი

      შემაჯამებელი სამუშაი №                                        ---  04/2014 წელი                   (Iვარიანტი)

                                     

მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------

მასწავლებლი  ---------------------------------------


                                                           შოთა რუსთაველის ,,ვეფხისტყაოსანი“

1.რის ძალას ანიჭებს ღმერთი ადამიანს?     (1 ქულა)

ა)სამყაროს შექმნის                         ბ)ზეგარდმო მშვენიერების აღქმას

გ)სატანის დათრგუნვის                 დ)მშვიდობიანად ცხოვრების

2.რომელი ანტონიმური წყვილი გამოიყენება როსტევანის დასახასიატებლად?   (1 ქულა)

ა)სვიანი-მორჭმული                       ბ)მაღალი-მდაბალი

გ)მოსამართლე-განგებიანი            დ)მეომარი-მოუბარი

3.რამ მოალბო ასმათი მისთვის უცნობი ავთანდილის წინაშე?    (1 ქულა)

ა)სიკვდილის შიშმა                         ბ)ტკივილის შიშმა

გ)იმის შეტყობამ ,რომ ავთანდილი მიჯნური იყო        დ) რომ ტარიელის ნაცნობი იყო

4.როგორ აღმოჩნდა ტარიელი ინდოეთის სამეფო კარზე?    (1 ქულა)

ა)დაობლების შემდეგ            ბ)მეფემ და დედოფალმა მისი აღზრდა იკისრეს

გ)როგორც ფეოდალის შვილი მძევლად იმყოფებოდა.

5.რა მოსთხოვა ნესტანმა ხატაეთიდან დაბრუნებულ ტარიელს?  (1 ქულა)

ა)ძვირფასი რიდე             ბ)ყველაზე ძვირფასი ნადავლი სამკაული

გ)ძვირფასი ხმალი           დ)მნიშვნელოვანი ციხესიმაგრის გასაღები

6.იმსჯელეთ თემაზე: ,,სიყვარული აგვამაღლებს ვით ეჟვანი ამას ჟღერდეს“      (5 ქულა)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                                                                  X  კლასი

      შემაჯამებელი სამუშაი №                                                     ---  04/2014 წელი            (IIვარიანტი)

                                      

მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------

მასწავლებლი  ---------------------------------------

                                                                 შოთა რუსთაველის ,,ვეფხისტყაოსანი“

1.რით ახსნა ტარიელმა ხვარაზშას ძის სასიძოდ მოწვევაზე  დათანხმება? (1 ქულა)

ა)თვითონაც ამ ვარიანტს ემხრობოდა          ბ)ეს ვარიანტი ყველა სხვა ვარიანტს სჯობდა

გ)მაინც ვერაფერს შეცვლიდა                 დ)შემუშავებული ქონდა  ძალადობრივი გეგმა

2.როგორ განმარტავს ტარიელი იმას,რომ ტანთ ვეფხვის ტყავი აცვია?          (1 ქულა)

ა)ის ასმათის გემოვნებით შეარჩია      ბ)ის ვეფხვის დამარცხების სახსოვრად აცვია

გ)ის ნესტან-დარეჯანს ახსენებს           დ)ის მოხერხებული სამოსია

3.რას სთხოვს დაბნედილი ტარიელი  ავთანდილს?              (1 ქულა)

ა)რომ თავგადასავალი უამბოს       ბ)რომ მასთან ერთად ასმათს დაელოდოს

გ)რომ სიკვდილი აცალოს               დ)რომ ფრიდონთან წაჰყვეს

4.რას უწოდებს ნესტანი თავის ორჯერ სიკვდილს?         (1 ქულა)

ა)ქაჯეთის ციხეში დარჩენას               ბ)ქაჯების დედოფლობას

გ)შესაძლო ბრძოლაში თავის დაღუპვას             დ)შესაძლო ბრძოლაში ტარიელის დაღუპვას

5.რას უწოდებს შოთა რუსთაველი თამარ მეფეს?     (1 ქულა)

ა)ქართველთა ღმერთს                      ბ)დავითის მზეს

გ)აღმოსავლეთის ხელმწიფეს             დ)მთიებს

6.იმსჯელეთ თემაზე: ,,სჯობს სიცოცხლესა ნაზრახსა სიკვდილი სახელოვანი“     (5 ქულა)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




                                                                         XI კლასი

შემაჯამებელი სამუშაო №   ---                                                I  ვარიანტი
    

                                          მოსწავლის სახელი და გვარი:  
                  

                                            --------------------------------------------------------------
                                           


1.     გაიხსენეთ ვაჟა-ფშაველას „ალუდა ქეთელაური“.ჩამოთვალეთ მისი დამახასიათებელი თვისებები,რაც ალუდას გამოარჩევს თანასოფლელებისგან. (1ქ).

.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.     რატომ დაევალა მაინცდამაინც ალუდას და არა სხვას  ტრადიციების წინააღმდეგ შებრძოლება? (1ქ).------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.რა უწოდა და რატომ ალუდამ ხევსურთა ადათ წესებს?(1ქ)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.ახსენით,რა პრივილეგია იყო მუცალისთვის  სულეთში (საიქიოში) მარჯვენათი გამგზავრება.(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5.როგორ გგონიათ,რატომ აღაშფოთა თემი ალუდას საქციელმა?იყო შემთხვევები,როდესაც არც სხვებს მიუჭრიათ მტრისთვის მარჯვენა ასეთვე უმოწმო ბრძოლებში.(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.რითი დაეხმარა და რატომ ატკინა გული მინდიამ ალუდას?(1ქ)


7.გაიხსენეთ, ვაჟა-ფშაველას ,,ბახტრიონი“ , უპასუხეთ კითხვებს: (სწორი პასუხი ჩემოხაზეთ)

რით შევიტყობთ,რომ ლელამ და კვირიამ თავიანთი ჩანაფიქრი შეასრულეს?

ა) ბრძოლის შედეგის ჩვენებით   ბ) ვაჟას კომენტარით   გ) ფშაველების მონათხრობით

8.რისი სიმბოლოა  ნაწარმოებში ლუხუმი?

ა) საქართველოს სიმბოლო            ბ) ვაჟკაცობის                    გ) გულისხმიერი ადამიანის

9.როგორია ავტორის დამოკიდებულება ისტორიული ფაქტების მიმართ?       ა) ზერელე             ბ) ზუსტად გადმოცემს              გ) მხატვრული გამონაგონით ამრავალფეროვნებს 

10.როგორია ,,ბახტრიონის „ რითმა?

ა) მოსაზღვრე              ბ) ჯვარედინი                     გ) წყვილური



                                                                      XI კლასი


შემაჯამებელი სამუშაო №   ---                                                II  ვარიანტი
    

                                          მოსწავლის სახელი და გვარი:  
                  

                                            --------------------------------------------------------------

                                              
გაიხსენეთ ვაჟა-ფშაველას „ალუდა ქეთელაური“ და უპასუხეთ კითხვებს:

1.როდის განიცადა ქეთელაურმა მეტამორფოზა?(1)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.რაშია მართალი და რა დანაშაული მიუძღვის თემს ალუდას წინაშე?(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.რაშია მართალი და რა დანაშაული მიუძღვის ალუდას თემის წინაშე(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.როდის დაიწყო თემსა და ალუდას შორის დაპირისპირება?  რატომ?(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5.რა არის ნაწარმოების მთავარი სათქმელი?(1ქ)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.გაიხსენეთ, ვაჟა-ფშაველას ,,ბახტრიონი“ , უპასუხეთ კითხვებს:(სწორი პასუხი ჩემოხაზეთ)

რას ადარებს კვირია თათრების მიერ დაპყრობილ კახეთს:

ა) ჩიქილამოხდილ ქალს        ბ) გავერანებულ ვენახებს    გ) უაბჯრო მებრძოლებს

7.გაიხსენეთ,როგორია კვირიას ხმალი:

ა) პრიალა     ბ) დანჯღრეულქარქასიანი     გ) პატრონს მიწამდე ეთრევა

8.რა მიაჩნია სანათას თათრის ჯარის მთავარ ძალად:

ა) შეიარღება               ბ) სიმრავლე                გ) საბრძოლო გამოცდლება

9.გაიხსენეთ,რით მთავრდება პოემა  ,,ბახტრიონი“        ა) ორი ობოლის ზღაპრით  

ბ) გველის ბუნების აღწერით     გ) ლუხუმის ლაშარის გორზე შედგომაზე

10.რამდენმარცვლიანია ,,ბახტრიონის“ ტაეპი ?     

 ა) რვამარცვლიანი            ბ) ათმარცვლიანი              გ) თოთხმეტმარცვლიანი


                                                                                                                   
                                                                         XI  კლასი
         შემაჯამებელი სამუშაი №                                                 ---  04/2014 წელი     (I ვარიანტი)
                                                
მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------
მასწავლებლი  ---------------------------------------

                                                 ალექსანდრე ყაზბეგი  ,,ხევისბერი გოჩა“
1.გაიხსენეთ,რის გამო იტყოდა ძიძიას მნახველი ,,ცხონდეს შენი მშობელიო":    (1 ქულა)
ა)მშვენიერების                      გ)სულიერი თვისების
ბ)მეოჯახეობის                      დ)ინტერესების
2.რა გადაწყვეტილებით მთავრდება ონისეს ყოველი ფიქრი ძიძიაზე:    (1 ქულა)
ა)რომ გუგუასთვის ყველაფერი ეთქვა              გ)რომ ხევიდან გადახვეწილიყო
ბ)რომ მამას გამოტყდომოდა                               დ)რომ ძიძია არ უნდა ყვარებოდა
3.გოჩას რომ ონისე ცოცხალი დაეტოვებია,რას ვერ ააცილებდა იგი შვილს?  (1 ქულა)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.გაიხსენეთ როგორ ხსნის გოჩა ხევის სამართალს?     (1 ქულა)
ა)ხევი იმას ამბობს,რაც მის მშვიდობას გამოადგება
ბ)ხევი იმას წარმოთქვამს,რასაც ღმერთი შთააგონებს
გ)ხევი იმას წარმოთქვამს ,რაც უძველეს ხევისბერებს დაუწესებიათ
დ)ხევი მოწყალეა
5.გაიხსენეთ,რატომ იკლავს თავს გუგუა:     (1 ქულა)
ა)ძიძიასგან ნაღალატევს სიცოცხლე აღარ უნდა    ბ)ონისეს გულწრფელობა შეძრავს
გ)საიდუმლოს ამჟღავნებს   დ)ნათქვამს ასრულებს,რომ შერცხვენილი თავს არ იცოცხლებს

6.გაიხსენეთ ალექსანდრე ყაზბეგის ,,ხევისბერი გოჩა“ და იმსჯელეთ თემაზე: ,,გაწბილებულ,ნაზრახ სიცოცხლეს სიკვდილი სჯობია“      (5 ქულა)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



                                                                        XI  კლასი
       შემაჯამებელი სამუშაი    №                                                  ---  04/2014 წელი     (II ვარიანტი)
                                                   
მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------
მასწავლებლი  ---------------------------------------

                                                     ვაჟა-ფშაველას  ,,სტუმარ-მასპინძელი“
1.გაიხსენეთ ,,სტუმატ-მასპინძელი“ და უპასუხეთ,რას მიიჩნევს ავტორი ბუნების ცოდვად?   (1 ქულა)
ა)მას,რომ ადამიანს კლავს             ბ)მას,რომ ადამიანის წყენინებას არ ერიდება
გ)მას,რომ განურცევლად ყველას კლავს   დ)მას,რომ მუდმივი არაფერია
2.გაიხსენეთ ,რით იმართლებენ თავს ზვიადაურის მკვლელები:     (1 ქულა)
ა)ზვიადაური მათი მტერი იყო       
  ბ)ზვიადაურის სიკვდილი ქიტებსი მშვიდონას მოიტანდა     
  გ)ახალგაზრდებს შურისძიების მაგალითი მისცეს   დ)ხევსურები უნდა დაეშინებია
3.გაიხსენეთ,რით ამართლებს ჯოყოლა აღაზას მიერ ზვიადაურის დატირებას:    (1 ქულა)
ა)ზვიადაურის ვაჟკაცობით      ბ)ზვიადაურის სიბრალული
გ)მასთან სტუმრობით                დ) ნმის გამო,რომ ბრბოს მსხვერპლი გახდა
4.გაიხსენეთ,რა მიიჩნია თემმა ბრძოლაში მარტო გასული ჯოყოლას დანაშაულად?    (1 ქულა)
ა)ქისტების ჩანაფიქრის ჩაშლა       ბ)ხევსურების წახალისება
გ)მეტიჩრობად                                   დ) ხევსურებისათვის მიმართულების მიცემა
5.რის სიმბოლოა ნაწარმოების ბოლოს ჯანღი,რომელიც არაზას,ჯოყოლას და ზვიადაურს ეფარება? (1 ქულა)
ა)ბედისწერის                                   ბ)თემის დაუნდობლობის
გ)სიბეცის                                           დ)საერთო შემწყნარებლობის
6.გაიხსენეთ ვაჟა-ფსაველას ,,სტუმარ-მასპინძელი“ და იმსჯელეთ თემაზე: პიროვნება და საზოგადოება
 (5 ქულა)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ჭალის საჯარო სკოლა                                   XII  კლასი
         შემაჯამებელი სამუშაი №                                               ---  04/2014 წელი       (I ვარიანტი)
მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------
მასწავლებლი  ---------------------------------------

1.გაიხსენეთ პოლიკარპე კაკაბაძის ,,ყვარყვარე თუთაბერი” და უპასუხეთ კითხვებს:
სად და როდის ხდება ნაწარმოებში აღწერილი მოქმედება:
ა)საქართველოში.რევოლუციური მოძრაობის წლებში
ბ)საქართველოში.მეორე მსოფლიო ომის დროს
გ)საქართველოში.კომუნისტური რეპრესიების დროს.
2.,,ყვარყვარე თუთაბერში“ვკითხულობთ:,,ცხოვრების წესი მე ასე გამიგია,კაცს კბილი უნდა გაუსინჯო,თუ ირყევა, მოთხარე,მაგრამ თუ მაგრადაა--გაქცევა მოასწარი,რომ არ გაგქელოს...“როგორ გესმით ყვარყვარისეული ფილოსოფია?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------3.რატომ გადაუსვა ყვარყვარემ ყაჩაღებს თავზე ხელი?
ა)მათ გამოყენებას იმედოვნებდა        ბ)მათი ნაყაჩაღარით ხელს ითბობდა
გ)იმ დროს ყაჩაღებისთვის არ ეცალა    დ)ყაჩაღებისა ეშინოდა
4)როგორი ხელისუფლება უზრუნველყოფს,სევასტის თქმით,ყვარყვარეს აღზევებას?
ა)თვითმარქვია           ბ)კორუმპირებული
გ)ავტოკრატული            დ)უნიადაგო
5.რატომ მიიჩნიეს საზოგადოება,რომ ყვარყვარეს იზოლირება ზედმეტია?
ა)სჯერა,რომ ყვარყვარე გამოსწორდება    ბ)სჯერა რომ დაფრთხება
გ)სჯერა,რომ ყვარყვარე ვეღარაფერს დაუშავებს
6. .გაიხსენეთ პოლიკარპე კაკაბაძის,,ყვარყვარე თუთაბერი“ და იმსჯელეთ თემაზე: ყვარყვარიზმი-ეპოქის პროდუქტი თუ ცხოვრების სტილი

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ჭალის საჯარო სკოლა                                   XII  კლასი
         შემაჯამებელი სამუშაი №                                              ---  04/2014 წელი        (II ვარიანტი)
მოსწავლის სახელი,გვარი  -----------------------------------
მასწავლებლი  ---------------------------------------

1.გაიხსენეთ გურამ რჩეულიშვილის ,,ალავერდობა“ და უპასუხეთ კითხვებს:
როგორია ავტორის თქმით,ალავერდის ტაძარი?
ა)თეთრი- ჭალიდან გამოვარდნილი გედივით        ბ)წამებულთა სულებივით
გ)თეთრი-თეთრად შემოსილი                                    გ)უბრალო და დიადი
2.როგორ მოვლენად მიაჩნია ავტორს ის,რომ ალავერდობაზე,მუსლიმებიც იკრიბებიან?
ა)სანახაობის და ერთობის სიყვარულზე      ბ)საქართველოსთვის არაუცხო მოვლენად
გ)უსაზღვრო პატივისცემად      დ)უბრალო ინტერესად.
3.გაიხსენეთ,რას უწოდებს ავტორი გუმბათზე მდგომ გურამს?
ა)ალავერდის ანგელოსს      ბ)წმინდა გიორგის მხედარს     გ)მოჩვენებას
4.როგორია ვაზის ხეივნები,რომლებშიც კახეთის სოფლებია ჩაფლული?
ა)ერთმანეთზე მიყრილი     ბ)სავსე და დიდებული   გ)გაუთავებელი
5.ავტორი გუმბათის კარნიზზე მდგომ გურამზე წერს:,,ვნების სიმძაფრე შენებაშია და არა აშენებულით ტკბობაში“ რის მქადაგებელია ავტორი?
ა)მოძრაობის               ბ)მიღწევის                   გ)ნებისყოფის                   დ)გადაწყვეტილების
6.გაიხსენეთ გურამ რჩეულიშვილის ,,ალავერდობა“ და იმსჯელეთ თემაზე: ვნების სიმძაფრე შენებაშია და არა აშენებიულის ტკბობაში

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





შემაჯამებელი ტესტის ანალიზი

პედაგოგი: ______________________________

კლასი: __________      მოსწავლეთა რაოდენობა: __________  თვე და რიცხვი: ________

თემა:  ________________________________________________________________________

მიზანი (კავშირი ე.ს.გ.)   ___________________________________________________________________

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ქულა

რაოდენობა
„1“

„2“

„3“

„4“

„5“

„6“

„7“

„8“

„9“

„10“




რეფლექსია: /შედეგი მიღწეულია,თუ.   ........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................................
მიეცა ინდივიდუალური დავალება         .......................................................




Комментариев нет:

Отправить комментарий