სილაბუსი
კლასი: X
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
მასწავლებელი: ირმა კრაველიძე
კურსის მიზანი:
v სრულყოფილად შეისწავლონ მასალა. სწავლებისას მოსწავლემ უნდა შეძლოს, განსაზღვროს ნაწარმოების ცენტრალური იდეა;
v იმსჯელოს ნაწარმოების იდეის შესახებ, ჩამოაყალიბოს პრობლემატიკის საკვანძო საკითხები;
v ჩაებას დისკუსიაში და წარმოადგინოს საკუთარი ან ჯგუფის პოზიცია;
v აღწეროს ტექსტის კომპოზიცია;
v აღნიშნოს, რამ დააფიქრა ნაწარმოებში, გამოიტანოს დასკვნა და დაასაბუთოს საკუთარი მოსაზრება ტექსტიდან მოხმობილი ციტატებით;
v კრიტიკულად შეაფასოს ნაწარმოების პერსონაჟის ან ავტორის შეხედულებები;
v ისაუბროს ავტორის მხატვრულლი სახისმეტყველების თავისებურებებზე;
v გაავლოს პარალელი თანამედროვე ცხოვრებისეულ პრობლემებთან.
კურსის კალენდარული გეგმა
semestri
|
I
|
სII
|
kvireuli
datvirTva
| ||
sul
|
71
|
96
|
გამოყენებული მეთოდები
ბლუმის ტაქსონომია, ღია და დახურული კითხვები, მინი ლექცია, პრაქტიკული სამუშაო, ჯგუფური მუშაობა, გონებრივი იერიში, ორმხრივ ჩანაწერთა დღიური, ასოციაციური რუკა, ვენის დიაგრამა, დისკუსია, პრეზენტაცია...
კურსის მოთხოვნები
v მოსწავლემ უნდა შეძლოს მხატვრული ნაწარმოების სწორი აღქმა, გააზრება და გაგება.
v პრობლემის გადაჭრისას, სასურველია, მოსწავლემ განსაზღვროს კონკრეტული ეპოქა, ლიტერატურული თემები, იდეები, პრობლემატიკა
v სასურველია, მოსწავლემ შეძლოს, ძირითადი ყურადღება მიაქციოს ნაწარმოების სტილის განმსაზღვრელი ენობრივი ფიგურების ფუნქციას.
v მოსწავლე უნდა მსჯელობდეს ნაწარმოების სტრუქტურულ ელემენტების (ექსპოზიცია, პროლოგი, ეპილოგი, რეტროსპექცია) დანიშნულებაზე.
v მოსწავლემ წერისას უნდა გამოიყენოს მხატვრულ_გამომსახველობითი ხერხები, რომელთა საშუალებითაც უნდა წარმოაჩინოს თავისი შემოქმედებითი დამოკიდებულება ტექსტისადმი.
v სასურველია იმსჯელოს, გამოთქვას ვარაუდი, გაავლოს პარალელები, განიხილოს ნაწარმოებში ასახული პრობლემა.
v მართებულად გამოიყენოს გრამატიკული ფორმები წერითი და ზეპირი მეტყველების დროს.
საჭირო რესურსები
X კლასის ქართული ლიტერატერის სახელმძღვანელო: ნუგზარ მუზაშვილის,ნიკოლოზ ჩუბინიძე ქართული ენა და ლიტერატურე, თბ, 2011წ., გაგმომცემლობა ,,დიოგენე”.
სამუშაო ფურცლები, მარკერი, ინტერნეტი, მხატვრული ლიტერატურა, ინტერნეტ-გამოცემები, კომპიუტერი, პროექტორი.
შეფასების სისტემა
ქულები
|
შეფასების დონეები
|
10
|
მაღალი
|
9
| |
8
|
საშუალოზე მაღალი
|
7
| |
6
|
საშუალო
|
5
| |
4
|
საშუალოზე დაბალი
|
3
| |
2
|
დაბალი
|
1
|
ნიშნები იწერება 10 ქულიანი სისტემით.
სემესტრის მანძილზე მოსწავლეები ფასდებიან სამი კომპონენტის მიხედვით:
1.საშინაო დავალება
2.საკლასო სამუშაო
3.შემაჯამებელი სამუშაო
სამივე კომპონენტს ერთნაირი წონა აქვს.
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
მიმართულება _ ზეპირმეტყველება:
1. მოსწავლე კონკრეტული მიზნით საზოგადოების წინაშე წარმოადგენს საჯარო მოხსენებას;
2. მოსწავლე ისმენს და კრიტიკულად აფასებს საჯარო გამოსვლას;
3. მოსწავლე იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიებს საჯარო გამოსვლის მომზადების დროს.
4. მხატვრული ტექსტის გაგება და თვითგამოხატვა;
5. ენის კომუნიკაციური ასპექტების გათვალისწინება;
6. მოსწავლე მონაწილეობს საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში;
7. კამათის დროს მოსწავლე მიმართავს შესაბამის ტაქტიკას და იცავს სამეტყველო ქცევის ეთიკურ ნორმებს;
8. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით გამოსვლისას მოსწავლე იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელ ხერხებს;
9. მოსწავლე აანალიზებს და აფასებს თანაკლასელების ზეპირ მოხსენებებს;
10. მოსწავლე ამოიცნობს და შესაბამისად იყენებს ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიებს
მიმართულება _ კითხვა:
1. მოსწავლე კითხულობს და აანალიზებს სხვადასხვა პერიოდისს და სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს, მათში ასახული ინფორმაციის, თემების, იდეებისა და პრომლემატიკის თვალსაზრისით, აანალიზებს ტექსტებს ფუნქციონირებისა და ორგანიზების თვალსაზრისით;
2. აანალიზებს, როგორ გამოიყენობა მხატვრული ტექსტის ელემენტები მისი ინტერპრეტაციის დროს;
3. აანალიზებს მხატვრული ნაწარმოების ენობრივ საშუალებებსფუნქციონირების თვალსაზრისით.
4. მოსწავლე ირჩევს და იყენებს კითხვის ეფექტურ სტრატეგიებს.
5. ინფორმაციის გაგება, ანალიზი და შეფასება;
6. დროში თანამიმდევრობის, სიტყვათშეხამებისა და სიტყვა-კავშირების მიზეზ-შედეგობრივი ურთიერთობის ამსახველი ენობრივ-გრამატიკული საშუალებების გამოყენების უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
7. მოსწავლე განასხვავებს ტექსტში ფაქტობრივ, კონცეპტუალურ და ქვეტექსტურ ინფორმაციას;
8. მოსწავლე კითხულობს სხვადასხვა ჟანრის მხატვრულ ნაწარმოებებს, პუბლიცისტურ თხზულებებს და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას.
9. მოსწავლე კითხულობს, აანალიზებს სხვადასხვა ჟანრის მხატვრულ ნაწარმოებს;
10. მოსწავლე იყენებს კითხვის მიზნის შესაბამის სტრატეგიებს.
მიმართულება _ წერა:
1.მოსწავლე წერს მხატვრული ნაწარმოების ანალიზს;
2. მოსწავლე წერს სხვადასხვა სახის ესეს;
3. მოსწავლე წერს რეცენზიას წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე;
4. მოსწავლე ადეკვატურად იყენებს სხვადასხვა ენობრივ_გრამატიკულ საშუალებებს.
5. ითვალისწინებს გრამატიკული ასპექტებს;
6. შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის რეცენზიის, პირადი და ოფიციალური წერილების საინფორმაციო წარმოების უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
7. მოსწავლე წერს თხზულებას სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტო-რიისათვის;
8. მოსწავლე ქმნის მხატვრულ ტექსტს მოცემული პირობის ან მოდელის მიხედვით;
9. მოსწავლე წერს სასწავლო რეფერატს ერთი ან რამდენიმე წყაროს მიხედვით;
10. მოსწავლე ადგენს ტექსტის კონსპექტს შესაბამისი წესების დაცვით;
11. მოსწავლე წერს გამოხმაურებას წაკითხულ წიგნზე ან მხატვრულ ნაწარმოებზე;
12. მოსწავლე მიმართავს წერის სტრატეგიებს ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის.
X კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა
მასწავლებელი: ირმა
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია -------------------------------- 2013–14 სასწ.წელი
კათედრის გამგე: ირმა კრაველიძე
#
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების
რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
| ||
1
|
იაკობ ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
2
|
იოანე საბანისძე „აბოს წამება“
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
კითხვა,საშინაო დავალება
| |||
3
|
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,8,9,10,11,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
4
|
საკონტროლო წერა
|
1სთ.
| ||||||||
5
|
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება“
|
8 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
| |||
6
|
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
|
4სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X -1,2,8,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| ||||
7
|
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X 4,6.8,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
8
|
უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა რუსთველური შაირი და მისი სახეები. შედარება
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
|
X 4,5,6,8,9,13
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება
| |||
9
|
ძიების გზაზე. თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა.
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X2,6,7,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
10
|
შეხვედრა. ,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2 6,8,9,11
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
11
|
„ქმნა მართლისა სამართლისა.,, წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე“ ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 3,6,7,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
12
|
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა“ ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 4, 6, 8, 9,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
13
|
ანდერძი ,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა“.
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,6,8,10,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
14
|
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია:
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,3,6,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
15
|
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე გულანშაროში მისვლის ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,4,6,7,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
16
| ||||||||||
17
|
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის წინაშე მიწერილი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,6,8,9,12.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
| |||
18
|
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა“ ვიდრე ,,ტარიელისაგანზღვათა მეფისას მისვლა“
|
8სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
| |||
19
|
სულხან-საბა ორბელიანი „სიბრძნე სიცრუისა“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
სავარჯიშოები.
| |||
20
|
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
| |||
21
|
დარჩენილი საათები დაეთმობა გამეორებასა და საკონტროლო წერას, პირველ სემესტრში 4 სავალდებულო წერა, მეორე სემესტრში- 5.
| |||||||||
silabusi
klasi: XI
sagani: qarTuli ena da literatura
maswavlebeli: irma kraveliZe
kursis mizani:
· kursis mizania, axalgazrdebs gaacnos qarTvel mweralTa Semoqmedeba, gansakuTrebiT mniSvnelovani da faseuli nawarmoebebi;
· Seayvaros moswavleebs kiTxva, dauxvewos esTetikuri gemovneba, gauRvivos mxatvruli nawarmoebis aRqmis, analizis, interpretirebisa da Sefasebis unari;
· daexmaros Tavisufal azrovnebaSi, sakuTari azris mkafiod da dasabuTebulad CamoyalibebaSi, zepiri da weriTi metyvelebis daxvewaSi;
· daexmaros moswavleebs, literaturul TxzulebebSi ipovon Cveni daRevandeloba;
· ganuviTaros moswavleebs analizis, sinTezisa da Sefasebis unari;
· daexmaros moswavles mwerlis individualuri xedvisa da funqciis gamocnobaSi, Sesabamisi praqtikuli davalebebis SesrulebaSi;
· moswavlem unda SeZlos, miRebuli codnis Sesabamisad daweros ese, gaiumjobesos da daxvewos weris kultura, gamoxatos Tavisi ganwyoba, emociebi.
kursis kalendaruli gegma
semestri
|
I
|
II
|
kvireuli
datvirTva
| ||
sul
|
74
|
90
|
gamoyenebuli meTodebi
blumis taqsonomia, Ria da daxuruli kiTxvebi, mini leqcia, praqtikuli samuSao, jgufuri muSaoba, gonebrivi ieriSi, ormxriv CanawerTa dRiuri, asociaciuri ruka, venis diagrama, diskusia, prezentacia...
kursis moTxovnebi
Ø sasurvelia, problemis gadaWrisas moswavlem gansazRvros konkretuli epoqa, literaturuli Temebi, ideebi, problematika;
Ø moswavlem, sasurvelia, SeZlos, ZiriTadi yuradReba miaqcios nawarmoebis stilis ganmsazRvreli enobrivi figurebis funqcias.
Ø moswavle unda msjelobdes nawarmoebis struqturuli elementebis (eqspozicia, prologi, epilogi, retrospeqcia) daniSnulebaze;
Ø sasurvelia, imsjelos, gamoTqvas varaudi, gaavlos paralelebi, ganixilos nawarmoebSi asaxuli problema.
saWiro resursebi
XI klasis qarTuli literateris saxelmZRvanelo avtorobiT, Nნუგზარ მუზაშვილი,ნიკოლოზ ჩუბინიძე,ნინო შარაშენიძე samuSao furclebi, markeri, interneti, klasikuri literatura, internet gamocemebi.
Sefasebis sistema
ქულები
|
შეფასების დონეები
|
10
|
მაღალი
|
9
| |
8
|
საშუალოზე მაღალი
|
7
| |
6
|
საშუალო
|
5
| |
4
|
საშუალოზე დაბალი
|
3
| |
2
|
დაბალი
|
1
|
ნიშნები იწერება 10 ქულიანი სისტემით.
სემესტრის მანძილზე მოსწავლეები ფასდებიან სამი კომპონენტის მიხედვით:
1.საშინაო დავალება
2.საკლასო სამუშაო
3.შემაჯამებელი სამუშაო
სამივე კომპონენტს ერთნაირი წონა აქვს.
wlis bolos misaRwevi Sedegebi
mimarTuleba _ zepirmetyveleba:
1. moswavle konkretuli mizniT sazogadoebis winaSe warmoadgens sajaro moxsenebas;
2. moswavle ismens da kritikulad afasebs sajaro gamosvlas;
3. moswavle iyenebs zepiri komunikaciis strategiebs sajaro gamosvlis momzadebis dros.
mimarTuleba _ kiTxva:
1. moswavle kiTxulobs da aanalizebs sxvadasxva periodis teqstebs, maTSi asaxuli
2. informaciis, Temebis, ideebisa da promlematikis TvalsazrisiT;
3. aanalizebs, rogor gamoiyenoba mxatvruli teqstis elementebi misi interpretaciis dros;
4. aanalizebs mxatvruli nawarmoebis enobriv saSualebebsfunqcionirebis TvalsazrisiT.
5. moswavle irCevs da iyenebs kiTxvis efeqtur strategiebs.
mimarTuleba _ wera:
1. moswavle wers mxatvruli nawarmoebis analizs;
2. moswavle wers sxvadasxva saxis eses;
3. moswavle wers recenzias wakiTxul wignze an mxatvrul nawarmoebze;
4. moswavle adekvaturad iyenebs sxvadasxva enobriv_gramatikul saSualebebs.
მე-11 კლასი
გაკვეთლის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
| |
1.
|
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
· ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
· კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის შესახებ (ფრაგმენტები)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
|
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
|
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი) ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
XI-2,5,9.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
| |
2.
|
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
|
მინი ლექცია
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
|
XI-5,6
|
ჩართულობა
| |
3.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
|
1 სთ.
|
სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
|
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება; დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
|
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
|
XI-5,6,7.
|
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
| |
4.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
1სთ
|
დაფა , ცარცი
|
მინი ლექცია
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-3,13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
| |
5.
|
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი ფერწერასა და პოეზიაში)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო- კითხვარი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
6.
|
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების გარეშე
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,დაფა
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
| |
7.
|
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი
|
ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,9,10.
|
ესე
| |
8.
|
ქართული მართლწერის საკითხები
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
| |
9.
|
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6,7.
|
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
| |
10.
|
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
|
1 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის უნარი.
|
XI-2,5,11.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
| |
11.
|
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
|
მინი ლექცია, ეპოქა
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
|
XI-5,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
| |
12.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
წერითი სამუშაო
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
XI-13
|
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
| |
13.
|
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,9.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
| |
14.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული და კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14
|
წერა
| ||
15.
|
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1 სთ.
|
ფურცელი, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
| |
16.
|
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
|
კამათს გამომწვევი ესე
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10,13
|
ესე
| |
17.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული და კალამი, ტესტები
|
წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა, მართლმეტყველება
|
XI-13
|
წერით დავალება, ჩართულობა
| |
18.
|
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
| |
19.
|
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
|
1 სთ.
|
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
საშინაო დავალება
| |
20.
|
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ლიტერატურული ესე
|
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
|
XI-2,4.
|
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
| |
21.
|
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
|
2 სთ.
|
სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
|
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10.11.
|
საშინაო დავალება, ესე
| |
22.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
ტესტები
|
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
|
მართლწერა- მართლმეტყველბა
|
XI-3,4,13.
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა
| |
23.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
| |
24.
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
|
XI-1,3,4
|
ჩართულობა, რეფერატი
| |
25.
|
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
XI-5,6.
|
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
| |
26.
|
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
| |
27.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,11,12,13
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
| |
28.
|
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
29.
|
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის ლექსს სათაური)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-4.9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
30.
|
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-5,6,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
31.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
32.
|
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
|
1 სთ.
|
კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
| xI-2,5,6, |
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
33.
|
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6
|
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
34.
|
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,5
|
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
| |
35.
|
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,5,6
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
| |
36.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,4,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
37.
|
· წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც რომანტიკოსი პოეტი.
· ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
|
1სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-11,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
38.
|
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
XI-5.
|
დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
| |
39.
|
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მინი ლექცია
|
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,3.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
40.
|
გიორგი ერისთავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ კონტექსტში
|
XI-5,6.
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
| |
41.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი (1-ლი და მე-2 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
|
XI-1,7,8.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
42.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-2,3,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
43.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული,კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
| ||
44.
|
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
| |
45.
|
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი; როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტებზე დაკვირვება
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ კონტექსტში
|
XI-5,6
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
| |
46.
|
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
|
წერითი დავალების შესრულება
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
| |
47.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-9,10
|
ჩართლობა, დავალების შესრულება
| |
48.
|
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
|
XI-5,6.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
49.
|
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
|
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
|
XI-5.
|
ჩართულობა, პრეზენტაცია
| |
50.
|
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის გააზრება, კითხვებზე პასუხი
|
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6,
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
| |
51.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა და მართლმეტყველება
|
XI-1,13,14
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
| |
52.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
53.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
წერის უნარის განვითარება.
|
XI-13,14
|
ტესტი
| |
54.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
55.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
| |||
56.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
· დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
· დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი
|
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
|
დისკუსია, ჩართულობა
| ||
57.
|
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება
|
ესე
| ||
58.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
|
სწორად წერა და მეტყველება
| |||
59.
|
ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება „პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო,
|
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
|
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
| ||
60.
|
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
| |
61.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий